Man och skräp

Växjö verkar vara enda stället i Sverige med massivt molntäcke i dag. Surt. Jag håller dock tummarna för att det lättar, så att jag snart kan väcka snyggningen som ligger och sover i sovrummet. O jobbade på 57:an inatt och ramlade in här strax efter fem. Underbart att vi har en hel lång eftermiddag och kväll ihop!

Själv var jag hos Erika och co igår igen. Erika har nämligen hållt födelsedagshov i dagarna två, och igår bjöds det på sanslöst goda minicupcakes - chokladmuffins toppat med vaniljkräm och färska jordgubbar. Om jag inte missminner mig hade E även hackade jordgubbsbitar i muffinssmeten. Farligt gott! Innan kvart i elva hade jag dock hunnit somna i Eurovisionsoffan tre gånger, så jag smet hem och la mig. 

Idag ser det ut såhär över hela campus. Skräp, skräp och mer skräp. 


Vi tar således vårt pick och pack och traskar till vackrare miljöer. Nån sjö eller så.

Kommentera inlägget här :