Myrornas krig

Sen Oskar plockade hem biosystemet har jag fått titta på TV här uppe via antennuttaget (innan körde jag webb-tv). Jag försöker förklara att det är något fel på mottagningen, men Oskar bara suckar och säger: Hur illa kan det vara, egentligen?

Ganska illa, eller vad säger ni?


Nåja. Tvns tillstånd ger mig massor med tid över till bokläsande, och som ni säkert gissat, bloggande. Inget ont som inte för något gott med sig ;-)

Igår kväll när jag kom upp hämtade Tanja (!) mig på stationen och vi gick ut och åt middag ihop. Tanja är en kär vän som jag träffat alldeles för sällan de senaste åren. Det är dock underbart med vissa vänner; man tar liksom vid där man slutade och pratar på precis som vanligt. Så många fina minnen vi har ihop, vi två. Från alla år av friidrottande till Australieneskapader och knäppa fester. Nostalgi!

Vad kan detta vara? 2007, typ? Ha ha!

Kommentarer :

#1: Pontus

åååå bestaste Tuffe T

skriven
#2: Tuffe T

Ahh Pontus och åhh anna.. det var en gammal bild...

skriven

Kommentera inlägget här :