Campus kokar

Det blev ingen vinkväll för mig. Jag fick tväront i huvudet, så jag umgicks ett par timmar och traskade sedan hem.

Campus kokar verkligen ikväll. Det verkar vara fest i varje hus (förutom i mitt, tjoho!) och ängen var precis packad med festande glada studenter tidigare. Härligt, men oj så skönt att redan ligga i sängen, ha ha. 

I övrigt har det varit en mkt skön dag. Handledning och jobb på fm och vid 12 cyklade jag in till stan och köpte födelsedagspresent till Erika. Jag lyxade till det med sushi till lunch och resten av eftermiddagen spenderade Erika, Daniel och jag läsandes på en brygga nere vid Trummen.

Förresten! På söndag är det bara två veckor kvar till vi åker hit, hihi.


PS. Vet Julia eller annan teknisk kusin hur jag byter header? Jag har varit trött på denna i två år, kanske dags att äntligen byta?

Kommentera inlägget här :