Bloggchock

Detta skrev jag för en vecka sedan men hann inte publicera. Voilà!

Det har hänt så otroligt mycket sen jag bloggade sist, så jag vet inte var jag ska börja. Jag har hur som helst haft praktik i snart fyra veckor, blandat med jobb på annat håll, så det har varit bråda dagar.


Jag sitter kvar på skolan i skrivande stund. Har rättat skrivningar och ska intervjua rektorn om en halvtimme (vfu-uppg). Tidigare idag fick jag ett ryck och ringde och beställde klipptid hos min gamla frisör i Öa imorgon em. Behöver bli lite vårfin i håret! Bild kommer. 

På fredag ska jag till Hbg för tjejkväll på tu man hand med Anna. Vi ska ut och äta, dricka vin och snacka ikapp de senaste månaderna. Härligt - längtar! 

Hörs snart igen. Efter fredag har jag (typ) ett liv igen!

Kommentarer :

#1: Anonym

När får man se nya frillan? Just inkommen från underbar ridtur i Hveragerdi.

skriven

Kommentera inlägget här :