Cykeltur

Idag har jag haft en riktig ensamdag. Det var alldeles för fint väder för att sitta inne, så jag tog den blå faran och gav mig ut på långtur. Flera timmar var jag iväg. Först Bokhultet och sen stan. Härlig runda, men fy vad jag saknade Oskar!
 
Här vid sundet mellan södra och norra Bergundasjön
 
Borgmästarudden
 
Misslyckat försök till naturligt leende ;-)
 
Södra sjön. Picknick på bryggan.
Ser ni pensionärerna ovan? De har tagit med sig grillar och kör utomhuslunch i solen vid sundets rastplats. SÅ mysigt! 
 
Efter bokskogen cyklade jag vidare in till stan och köpte nagellack samt två kuddar från Indiska (hittade precis sådana som jag ville ha, yes). När jag väl kom hem var jag genomfrusen så det blev en varm dusch och sen Ica för att inhandla proviant. Ikväll äter jag Oskarmat: ryggbiff, pommes och chilibea. Mmm!

Kommentarer :

#1: Anonym

Ja, vilken dag!! Vackrare än så blir det inte!

skriven
#2: Anonym

Sa alltså mor, vilket inte kom med...

skriven
#3: Anonym

Jag var också i skogen, fräste dock runt på 4-hjuling istället:)

skriven
#4: Julia

Så fina bilder! Höst i Sverige är bland det vackraste som finns! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :