Helt slut

Jag är helt utslagen idag. Känner mig bakfull och sjuk trots att jag inte drack mer än ett par glas vin igår. Huga. Inte ens brunchen gjorde sitt i förmiddags. 

Hur som helst, vi hade en urtrevlig middag. Maten blev lyckad och det var så roligt att träffa alla tjejerna igen! Vildpannorna Erika, Emma och Ellinor drog vidare till Stallet vid elva, men Sofie, Henke och jag hängde kvar hemma.

Här kommer några bilder från kvällen.

Emma, vars mor läste till förskollärare med min mamma för en trettio-fyrtio år sedan. Världen är liten!

Snyggparet Henke & Sofie.

Erika, Ellinor och moi.

 
Erikas otroliga chokladpannacotta. Jag drömde om den inatt.

Var är kaffet, undrar H.

 
Det blev lite disk, fniss.

Kommentarer :

#1: Mor

32 år sen! Så roligt att se Kerstins Emma :-) världen är liten ibland!

skriven

Kommentera inlägget här :