"Jag hoppar av"

Det blev en vacker promenad till universitetet imorse. Lite surt att sitta inne en sån här gnistrande dag...
 
På universitetsplatsen hade något dekorerat träden med målade löv, hjärtan och kapsyler. Fint!
 
Annars har det varit en bra dag. Roligast var när en tjej bestämde sig för att hoppa av kursen och glatt meddelade "Jag hoppar av" samtidigt som hon sträckte upp händerna i luften och gick ut. Ha ha ha. 
 
Gårdagen på Bishop's var väldigt trevlig den också. Vi åt gott, drack öl och vin och lärde känna varandra i klassen. Alla är rara och snälla men allra bäst tycker jag om mina kloka gruppkamrater N och M. Jag tror inte man kan ha mer tur med gruppindelningen än vi haft denna gång. Det är underbart att vara en grupp där alla vill, kan och producerar. Jag minns inte när det hände senast.
 
Nu ska jag tvätta det sista och om en timme blir det middag med mamma, pappa, Stina och Edde på Akropolis. Stina flyttar nämligen ut idag.  
 

Kommentera inlägget här :