Mot Göteborg...

... bär det idag. Äntligen!

Jag har precis kört ett pass yoga och ätit frukost. Nu ska jag packa och sen plugga och jobba ett par timmar. Vid fem går tåget.

Vi ska ha en riktig tjejhelg, Sofie, Kani och jag. Hänga med Kanis familj, gå på stan, äta god mat, sova länge och bara vara. Kani har planerat att vi ska gå på en cool loppis och själv är jag sugen på en tur inom saluhallen. Jag är ju en sucker för sådant... Sofie vill bara shoppa ha ha.

Jag tar med mig min nya padda och bloggar lite från Göteborg om tid finns :-)

Bilden är till Oskar, som blir fullkomligt galen när jag låter ljus brinna såhär länge. He he he.

Kommentarer :

#1: svärmor

Så länge det inte är träljusstake så händer det inget....
Ha en trevlig helg!
Kram

skriven
#2: Oskar

ANNA!

skriven
#3: Erika

Ha nu superubermegaawesomekul!!! =D

skriven

Kommentera inlägget här :