Surtant

OK, jag ska sluta tjura över att ni inte kommenterar. Jag ser ju att ni är inne och läser, så helt dött är det inte här. Vet även att kommentarerna strular från mångas iphoner. Ja ja ja.
 
Idag har jag varit på ett rysligt humör. Jag vaknade och kände mig pigg, åkte till simhallen för att simma och basta, köpte nya skor på vägen hem (nu råder shoppingförbud!) och sen blev jag hux flux tvärarg. Jag ringde till och med och skällde ut Oskar för att han för tre (!) år sedan tejpat upp en sladd med silvertejp under vår tv-möbel. Det ser för jävligt ut, gormade jag. Men älskling, den syns ju inte, svarade O lugnt. Jo, lite, och jag STÅR inte UT med att se den fula sladden varje dag, fortsatte jag som en annan dåre (jag har aldrig störts av sladden innan). Jag grät till och med. Då frågade Oskar om vi inte skulle lägga på, och jag skämdes. Jag är ju inte klok. Stackars Oskar.
 
Nu har jag sovit ett par timmar och allt känns bättre. Ikväll blir det bara fredagsmys, imorgon har jag föreläsningar hela dagen och på söndag drar jag äntligen hem till Oskar. På söndag kväll ska vi äta kräftor och strukturera upp hösten. Det är så viktigt att planera in roliga saker när man bor i sär som vi gör... På tal om det, så drar vi nog till bokmässan på fredag. Kul! 
 
Trevlig helg till er.

Kommentarer :

#1: svärmor

Kan vara ett tecken på att du har lite mycket att göra;-) Va rädd om dig!
Kram

skriven
#2: Anonym

Tant S talar (motvilligt) på bokmässan på fredag!

skriven
#3: Anna

Vaaa? Så himla kul ju! Tid och plats, tack. Vi kommer en hel grupp fans :-))

skriven

Kommentera inlägget här :