Lördagsfrukost

Oskar kom upp i går kväll. Oj, vad jag har längtat efter honom i veckan som gått! Vi åt en god middag, drack vin och tittade på film med Stina, som också är här uppe i helgen. Riktigt fredagsmys!
 
Imorse vaknade jag som vanligt tidigt, så jag gick upp och preppade frukost till sömntutorna. Scones, ägg och te i stora lass! 


Vid lunch drog Oskar och jag in till stan en sväng. Lämnade böcker, växlade tillbaka pengar (eftersom det typ inte GÅR att göra av med pengar i Budapest) och tog en sväng om Grand. Där shoppade jag lite, bland annat en svindyr ansiktskräm. Min hy har blivit riktigt risig senaste tiden, och jag tänkte ge en bra kräm ett försök. Märker jag ingen förändring går jag tillbaka till billighetskrämen, he he. 
 
Nu sover både Oskar och Stina igen, och även jag funderar på en tupplur innan middagen. Sköna, lediga lördag!

Kommentera inlägget här :