Mot möte

Jag hinner säga ett snabbt godmorgon innan jag susar vidare på möte.
 
Idag är det anställningsnämnden som gäller för hela slanten. Fyra provföreläsningar, lika många intervjuer och två sammanträden. Lång dag, men förhoppningsvis blir det både intressant och roligt.
 
Jag skulle förresten behöva lite hårtips. Jag har bokat in mig hos frissan nästa vecka, men vet inte vad jag vill göra. Jag väljer mellan fortsatt ljusa slingor, att färga mörkare eller färga så nära min naturliga hårfärg som möjligt, för minst underhåll. Vad säger ni, gott folk??

Kommentarer :

#1: Anna

Tack för alla svar, vad söta ni är! SNART SLUTAR JAG BLOGGA. Grr.

skriven
#2: emma svärdh

Haha :-) du är snygg oavsett vad. Ljusa slingor säger jag, så ser det åtminstone ut som om vi haft en fantastisk sommar:-)

skriven

Kommentera inlägget här :