Hello, stranger.

Oj, det var så länge sen jag var här inne att jag knappt kom ihåg mitt lösenord. Nu är det över två månader sedan jag skrev ett inlägg sist. Det har nog aldrig hänt sen jag började blogga 2008...

Den här hösten har på flera sätt varit en riktig skithöst. Jag har haft alldeles, alldeles för mycket att göra och det har gjort att jag inte mått helt bra. Jag har inte orkat hitta på roliga saker, än mindre blogga. Nu har jag precis hunnit landa i "normaltempo" igen efter att ha kombinerat praktik på heltid, studier på heltid OCH jobb på två ställen. Usch, det var så jobbigt att jag knappt kan tänka på det... Jag är så glad över att den galna perioden är över och jag håller fortfarande på att samla ihop mig själv efter all stress. Nästa vecka börjar jag packa ihop lägenheten och i januari går flyttlasset hem till Örkis, till min älskade man och vårt fina (nåja, om ett år eller så, åtminstone) hus. Det känns overkligt!

För tillfället är jag insnöad i Växjö. Tågen ska börja rulla igen under morgondagen, men det är oklart när och även oklart om det kommer att finnas bussar att tillgå om tågen inte kan gå. Surt – jag som verkligen hade längtat efter att få en lugn helg hemma med Oskar och att gå på lilla Ruths barndop. Nu får vi se hur det blir... 

Ni får hålla tillgodo med några pics från hösten i random ordning. 


Lilla huset på berget.

Höstens enda gå-ut-kväll. Middag på Deluxe med Erika. 

Annars har det mest blivit sådant här om kvällarna. Gott, men kanske inte så lyxigt (eller näringsrikt). 
 
Anledningen till att jag är fast i Växjö...
 
Nu hörs vi förhoppningsvis mer framöver! Kram på er.

PS. Hittade denna fina bild från Emmas och Robbans bröllop, maj 2010. Blir alldeles lycklig när jag ser den!
 

Kommentarer :

#1: Mor

Äntligen ett blogginlägg! Hoppas hoppas tågen går imorron så du kommer hem, kram

skriven
#2: Emmah

Instämmer med "mor". Har saknat ett blogginlägg! Ni var så fina på vårt bröllop! Snart snart blir ni sambor igen och har klarat av den här prövningen. Sen vill vi snart gå på bröllop, men känn ingen press.... :) kram på er!

skriven
#3: Julia kusin

Jaa ett inlägg! Har också saknat bloggen. Hoppas att tågen går idag så att du får komma hem. Massor av kramar

skriven

Kommentera inlägget här :