Födelsedagsfirande och söndagsångest

Jag kom upp till Växjö för ett par timmar sen och har nu en jävulsk ångest. Vet inte vad det beror på... Saknad, grupparbetsfrustration eller kanske bara rent illamående efter den hemska räksalladen som jag köpte med mig från Willys gör-det-själv-bord? Salladen smakade fullständigt genomvidrigt så den åkte rakt ner i sopan. Jag har testat allt för att få bort smaken – pepsi, vin, halstablett, tandborstning – utan resultat. Uuhhh.
 
Här kommer några bilder från igår. Vi var hos mamma och pappa för att fira mammas födelsedag. Supergo mat och mycket skratt. Här är hela gänget utom födelsedagsgrisen själv. Hon fotar. 

Till efterrätt hade mamma gjort en knäckkaka – kladdkaka i botten och knäcktäcke ovanpå. Himmelsk.
 
Sen kollade vi mello. Min familj gillade fontanellens låt, men jag tyckte att den var lite konstig. Bäst var Danny och Gina, som vanligt. Gina är f ö kusligt lik Kani...

Christopher, Oskar och mamma. Farmor tycker att C liknar "den där Ussa bin Laden" i skägget.
 
På tal om farmor så hade hon minsann med sig sin iPad till festen igår. Här kollar hon in barnbarnsbarnet Vincent på youtube.
 
Nä, nu ska jag ta tag i lite här hemma. Stryka all tvätt, kolla över veckans skolarbete och läsa dagens DN som jag inte hann med på jobbet idag. God kväll på er!

Kommentarer :

#1: Mor

TACK för finfina presenten ❤

skriven

Kommentera inlägget här :