Here we go again

Någon sa att suget skulle gå över. Jag tror inte det. Det har varit konstant sen i juni (men det är ju inte alla veckor jag smäller i mig tre paket...).
 
Ikväll har vi tränat på steroidgymmet i Öa, ätit ryggbiff till middag och nu frossar jag i geléhjärtan från Aroma. Det var det enda jag önskade mig idag – geléhjärtan i mängder. 
 
Jag sitter här och muttrar över ett pararbete som ska göras i en av mina kurser och som jag (vi!) borde vara i full gång med vid det här laget. Problemet är att min samarbetspartner inte hör av sig, trots att vi avtalat tider. Mail svarar han inte heller på och jag börjar bli riktigt irriterad. Karln får natten på sig (och bör ha en mycket god förklaring till varför han gått under jord), annars övergår detta pararbete i ett självständigt sådant. Gud, vad jag avskyr sånt här...

Kommentera inlägget här :