Mat, mat, mat och goda vänner

Idag har vi haft en skön och lugn dag. Oskar sov länge eftersom han jobbade natten och kom i säng först 04:50. Själv steg jag upp vid åtta, skrev på en inlämningsuppgift i fyra timmar och vid ett-tiden var det dags för oss att köra mot Höganäs. 
 
Jösses vilken god brunch vi åt! Och så trevligt det var att träffa Emma och Rasmus. Vi åt i lugn och ro och sen strosade vi runt i saluhallen och i de olika butikerna. Vi avslutade vår söndagsdejt med en tur ner till hamnen i Höganäs. 
 
Morgonjobb...
 
Fina, lyckliga vänner!
 
Lite bättre utbud än på Sivans...
 
Jag älskar mattan! Färgerna blev konstigt bleka pga blixten här. Så fin i verkligheten!
 
Saluhallen med allsköns läckerheter. 
 
Får det lov att vara en familjelimpa för 150:-?
 
Från ett kalas till ett annat... Från Höganäs körde vi direkt till Kajsa som höll kalas. Nya läckerheter. Jag noterade att Kajsa använder smyckestornet som hon fick av oss i julklapp som kakfat. Jaja, alla sätt är bra...
 
Nu skulle jag egentligen ha kört upp till Växjö, men jag är alldeles för trött och dessutom har synen på mitt vänstra öga brakat ihop lite, så jag vill helst inte köra i mörker. Jag kör upp tidigt imorgon bitti istället och hoppas på att få tid hos optikern inom de närmsta dagarna. 
 
Trevlig söndagskväll till er alla!

Kommentarer :

#1: Mor

Lägger till brunch i Höganäs på min önskar-göra-lista!

skriven

Kommentera inlägget här :