Mor, blommor och en citatmaskin

Idag fyller mamma år. Det firade vi med lyxkaffe nere på universitetet imorse. Mamma har förresten skaffat Instagram och är väldigt nöjd med vilka hon följer. 
 
Hon vill absolut inte följa någon som hon inte känner. 
 
Jag tyckte att cafeets tulpaner var så fina att jag köpte ett stort knippe papegojtulpaner till Oskar. Det passar ju bra en dag som denna.
 
En sista bild, min morgonsmoothie. Mango och hallon, mmmm!
 
Sen jag kom hem har farmor hunnit leverera ett par roliga lines. På banken såg hon en poster där det stod "Örkelljunga – mer än du tror" och konstaterade kallt: "Jovisst, kriminaliteten ökar, det är klart". Innan dess sa hon att hon är vansinnigt trött på personer med långt hår. "De är överallt". Älskade lilla citatmaskin! 

Kommentarer :

#1: Mor

Söta farmor :)

skriven
#2: Mor igen...

Känner jag Usain Bolt kanske???

skriven
#3: Anna

Nej mamma, det är just det som är det roliga...

skriven

Kommentera inlägget här :