Solig söndag

Här kommer några bilder från igår och idag. Igår kväll åt vi middag med mor och far på Akropolis – trevligt och gott. Min familj ser helkonstig ut på alla bilder, ser jag nu. Den enda som är snygg är som vanligt Oskar ;-)
 
Imorse var Oskar supertrött, så jag gick upp och stekte amerikanska pannkakor till frukost. Banan och sirap till, mmmm! Det här med nyttig nystart har gått oss helt förbi, ha ha...
 
Efter frukost tog vi en promenad i den strålande morgonsolen. Vi gick sakta och stannande ett par gånger för att vila, men runt Trummen kom vi. Gud så härligt efter mer än en veckas inomhusvistelse!
 
Nere vid sjön ligger många mysiga grillplatser. Hit vore kul att gå med Alma, Sixten och co. i vår. Eller hur familjen Mohlin/Svärd?
 
Sen Oskar åkte har jag inte gjort många knop. Jag har städat härhemma och svarat på lite mail. Jag borde skissa på en inlämningsuppgift, men väntar nog till imorgon. Imorgon går jag förresten till jobbet som vanligt. Det ska bli så skönt att slippa uggla i lägenheten fler dagar.
 
Vi avslutar denna söndag med härligt krispiga tulpaner och tulpanlökar i fönstret. Riktig vårkänsla!

Kommentarer :

#1: Mor

Du kunde ju sparat dina läsare från bilder på konstiga släktingar.. :) God mat fick vi i alla fall på Akropolis! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :