Kalas

Det har varit en jättetrevlig dag med våra familjer här. Vi åt lunch när de kom och sen tårtfika på em. Kajsa var den enda som fotade idag, så tills hon sänder över sina bilder får ni hålla tillgodo med en på tårtan. Frukttema blev det som ni ser – vindruvor, blåbär och mango. Rena hälsokuren.
 
Stort tack för alla presenter och blommor som jag fick idag. Jag har världens bästa familj och svärfamilj – otroligt generösa, snälla och fina...
 
Nu är jag helt däckad. Feber, hosta och näsblod. Jag kände mig halvsjuk redan imorse, men ipren, panodil och trevligt kalas höll det i schack. Det får nog bli sängen hela dagen imorgon. Jag hoppas verkligen inte att jag har smittat någon. Vi var dock rätt förkylda hela högen så det måste ha varit rena bacilldiskot här i min lägenhet... 

Kommentarer :

#1: svärmor

Men ett trevligt bacilldisco:-)
Krya på dig!
Kram

skriven

Kommentera inlägget här :