På benen med vårkänslor

Det ÄR bättre idag! Tjoho, vilken lycka. I eftermiddags kände jag mig pigg och stark så jag mötte upp Erika för en fika på Tufvan, sen promenerade jag ner till kontoret för att hämta lite saker och därefter tillbaka hem. Liten promenad, stor seger för min kropp mot influensan, he he. Solen sken, det var vår i luften och jag kände mig väldigt lycklig helt plötsligt. Jag inser att jag låter som världens dramaqueen, men i måndags var jag så sjuk att jag övervägde att åka till sjukhuset. Jag hade hög feber, var yr och helt ensam här på ruttna campus. Inte optimalt läge. Som tur är har jag väldigt snälla vänner och en rar syster som kom hit och såg till mig.
 
En annan positiv sak: jag är sugen på mat igen! Kött, getost, tomater och vin vill jag ha. Vinet får vänta, men en köttbit med en stor bit getost på får det nog bli ikväll ;-) 
 
Tänk, snart är vi här igen! Inte många månader kvar...

Kommentarer :

#1: Mor

HÄRLIGT :)) kram

skriven
#2: emma svärdh

HURRA!

skriven

Kommentera inlägget här :