Sons of Anarchy m.m.

Igår kom ju som sagt Oskar upp, och det var veckans höjdpunkt. Vi har börjat titta på Sons of Anarchy, men än så länge (3 avsnitt) levererar den inte, tycker jag. Tydligen ska serien bara bli bättre, så vi håller ut ett tag till. Om inte så byter vi till Homeland som också sägs vara sjukt bra. 
 
När jag vaknade och såg den blå himmeln imorse blev jag så glad. Såg framför mig en härlig långpromenad i Bokhultet efter frukost...
 
Sen insåg jag att Oskar saknades i sängen. Hittade honom sovandes ute på soffan. Tydligen hade jag snurrat som en galning inatt och Oskar "orkade inte väcka mig" så han gick ut på soffan istället.
 
Den där solen försvann fort (vi är ju trots allt i Växjö). Såhär grått och fult var det nere vid sjön.
 
Istället för promenad i solen blev det shopping och fika på Grand, och sen en snabbis inom Elvans pizzeria på vägen hem. 
 
Nu blir det ett avsnitt av Sons och sen ska vi äta ryggbiff. Bio får det bli en annan helg. Vi är båda för trötta idag. 

Kommentarer :

#1: Kusin Julia

Fina bilder, så sugen jag blev på semlor!! Och Homeland kan jag verkligen rekommendera, sjukt spännande!

skriven
#2: Mor

Längtar efter fastlagsbulle...Mmm det får bli med det snaraste!

skriven
#3: Kusin Kristina

Homeland ar mycket battre an Sons. Jag gillade Sons, men det tar ungefar en sasong for att den ska komma igan.
Homeland ar bra redan fran borjan och blir bara battre, jag sager skippa sons och borja pa Homeland sa fort ni kan !

skriven
#4: Kani

Ni borde absolut kolla på Homeland! Så himla spännande! ;) Hoppas att allt är bra med er annars. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :