Vinterbilder

Det har inte varit mycket till bloggande de senaste dagarna. Hela fredagen hade jag opponering (det gick väldigt bra) och lördag och söndag jobbade jag på Statoil med Kajsa.

Igår var det helt ljuvligt väder så efter jobbet drog Oskar och jag ut på långpromenad. Oskar ville ut på sjön, men jag vägrade.

Vacker skymning över Hjälmsjön, vår pärla.

Kaxig Oskar innan han gick ut på sjön för att visa att "isen visst håller". 


Här ser ni resultatet av Oskars lilla istest. 


Säkert tjockare is längre ut, men hela foten for ner i vattnet och lite blöt blev han allt, min älskade O.

Jag är lika kall som jag ser ut, trots underställ och extra raggsockor. Brr. Minus 17 var det när jag körde till jobbet på morgonen. 

På kvällen blev det pannkakor och ett avsnitt Sons. 

Kommentera inlägget här :