Mot stuga och ledighet

Ahh, en veckas ledighet väntar. Underbart. Imorgon drar mor och jag ut till stugan, i övermorgon ansluter Kajsa och Oskar och i helgen kommer Oskars föräldrar och ett par av våra vänner. Det ska bli så himla skönt att komma iväg en sväng igen. Jag har jobbat typ varje dag sen vi kom från Grekland (okej, bara två veckor men jag är helt galet trött på mitt jobb så varje dag känns som ett år) och nästan alla kvällar har vi fixat i trädgården och i trädgårdslanden härhemma. Herregud, vilket slit det är med farmors lantbruk. Nästa år skall odlandet minimeras. 
 
Nu borde jag verkligen bara packa väskan och hoppa i säng men jag segar mig i soffan och orkar inte riktigt. Finns det något tråkigare än att packa? Huga. Det får bli en klänning, ett ombyte varmare kläder samt strandkläder. I stugan är man inte så knusslig. 
 
Antagligen kan jag inte blogga från stugan men följ med på Instagram om ni vill. Där heter jag @aannaek och Oskar hittar ni som @osketoske. Trevlig helg!

Kommentera inlägget här :