Utflykt och barndop

Det har varit en fullspäckad helg från fredag till söndag. Kort update:
 
I fredags hade Oskar jourledigt och vi drog iväg på utflykt. Först var vi några timmar på Sofiero och njöt av blomsterprakten och sen körde vi ner i stan. Vi promenerade i hamnen och åt sillmacka i Domsten. 
Tillslut blev det alltför pensionärsmässigt med alla blommor så jag kände mig manad att moona för att lätta upp stämningen. Oskar också. De bilderna får ni ev. se en annan dag (jag lovar att de finns). 
 
I lördags körde vi till Danmark för Vincents dop. Han var så tjusig i sin sjömanskostym och lika charmig som vanligt. Sötare unge får man leta länge efter! 
 
Allting var så fint ordnat hemma hos faster Ingegerd. Vi bjöds på delikata smörrebröd följt av tårta och andra godsaker. 
 
Idag har vi haft en lugn dag hemma. Jag har känt mig lite låg och Oskar har bakat bröd för att muntra upp.
 
Kram och godnatt på er!

Kommentarer :

#1: Anonym

så himla fina bilder

skriven
#2: Sofa

När kommer de ROLIGA bilderna?

skriven

Kommentera inlägget här :