Hur kan det redan vara juni??

Hjälp, den här våren har verkligen flugit förbi! Nyss var det februari, nu är det juni och snart dags att åka på sommarsemester. Var har månaderna tagit vägen? För min del har det varit en intensiv och mot slutet väldigt stressig vår, MEN jag har minsann fixat det. Konferensen är nu över och jag tycker att det gick bra. Gästerna verkade också nöjda. Jag har så fina, duktiga kollegor och en snäll lillasyster som ryckte in och då är det svårt att misslyckas med det praktiska. 
 
Nu har jag en del annat att ta tag i. Imorgon ska jag göra de sista små ändringarna på uppsatsen och sen skicka in den till min examinator för slutkoll och därefter publicering. Sen ska jag packa ihop och bomma igen lägenheten för sommaren. Det ska bli skönt att flytta hem till O, men jag hade gärna sluppit allt packande. I helgen åker mamma, pappa och jag till stugan för lite skönt häng (om det inte regnar). 
 
Vi hörs mer i nästa vecka när allt har lugnat ner sig!

Kommentarer :

#1: Anonym

Sommarlov och semester:)

skriven
#2: Emmah

Hoppas att vi snart hinner träffas!

skriven

Kommentera inlägget här :