Några till

Lillasyster plankar farligt. Jag fick svindel bara av att ta kortet... 

 

Jag har aldrig varit en drinkperson, men sist vi var ute fick jag en så god mojito att jag bestämde mig för att plantera mynta hemma i landet för att kunna göra egna mojitos till sommarens grillkvällar. Perfekt att vi hade en (!) outnyttjad kvadratmeter kvar i trädgårdslandet... 

 
Lille Vinne har premiärbadat.  

Mina blommor har växt till sig rejält!

 

Farmors hus ligger bakom det stora vita, på andra sidan vägen (för er som inte har stenkoll på Örkelljungas geografi). Och äldre släktingar: det är alltså Allan Åhlins hus som har blivit såhär fint. Här kan ni läsa mer om renoveringen.

 

Kommentarer :

#1: Karin

Så kul att få läsa om Allans hus. Det har verkligen fått ett lyft!

skriven

Kommentera inlägget här :