Semesterhej

Jag hänger på balkongen och Oskar sover här bredvid. Vi är så jädra trötta idag utan att ha gjort något alls egentligen. Vi har bara badat, snorklat, hoppat från klippor och lekt i vattnet. Ingen av oss är sugen på att gå och duscha för vattnet i duschen är precis iskallt och utan tryck. Blä. Nu har vi fått internet i alla fall. Tidigare dagar har vi haft någon minut här och där. Och bara full täckning om vi suttit inne på toan. Skönt att slippa det nu 😉

Imorgon ska Oskar dyka på andra sidan ön. Antingen grottdyk eller väggdyk, vad nu det senare innebär. Jag vill inte joina för att 1) jag fryser halvt ihjäl om jag dyker i detta vatten utan tjockdräkt 2) alla andra är proffsiga och har rescue certifikat eller liknande och jag bara fjuttiga open water.

Hur som helst, det ska bli roligt för O i alla fall och skönt för mig att ha några lugna timmar på stranden med en bra bok och en iskaffe i handen. I övermorgon ska vi vandra till Profitis Elias. Såhär ser det ut där.

Kommentarer :

#1: Kristina

Precis så var det i Indien & Goa! Om jag satt inte på toa hade vi täckning, men enbart inne på toa. Det blir lite tråkigt i längden.

skriven
#2: Mor

Ha en härlig dag och njut av solen o havet! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :