Sju år

Idag firar Oskar och jag sju år ihop. Eller firar och firar – vi är faktiskt inte ens i samma land just idag, så själva firandet får vi klara av en annan dag. Men sju år, hörrni. Det är härligt länge!
 
Här ser ni oss i Medveja 2008. Första resan till Kroatien för Oskars del. Vi hade kört hela natten och på bilden har vi kutat rakt ner i hamnen för ett dopp och en bit mat. 

Jag älskar detta fotot. Jag minns fortfarande hur semestersprallig Oskar var när vi tog bilden och jag tycker att det syns i hans ögon.
 
Min fina, älskade Oskar. Du är min bästa vän och min stora kärlek. Jag tror att de kommande sju åren kommer att bli ännu bättre än våra första sju. 

Kommentarer :

#1: svärmor

Stort GRATTIS till er båda!
Kram

skriven
#2: Mor

Fina ni är, kram

skriven
#3: pontus

det e ju sjukt vad tiden går :) å Oskar ser ut son en liten tunnis ;) glädjer mig till å se er igen :)

skriven
#4: Kusin Julia

Så fina ni är, stort GRATTIS till er :)

skriven
#5: Emmah

Grattis till er båda! Är övertygad om att det kommer att hända massor av fantastiska saker de kommande sju åren! Kram

skriven
#6: Karin

Åh vilken fin bild! Tänk, om tio dagar är jag där! Och GRATTIS till de först 7 åren!

skriven

Kommentera inlägget här :