Blogg vs. verklighet

Jag har valt att inte skriva om alla aspekter av mitt liv här på bloggen. Min blogg visar vissa utvalda delar, oftast de roliga och trevliga delarna. Detta betyder inte att jag alltid är glad och sprallig och det tror jag att ni vet. När det kommer till mig själv kan jag vara öppen med att jag har ångest eller mår dåligt, men jag vill inte alltid berätta om det och jag vill inte heller skriva om mina närmastes mående av respekt för dem. Jag tror att alla som bloggar sätter någon form av gräns för vad man vill dela med sig av och ungefär såhär ser min ut.
 
Här inne får ni alltså bara se glimtar av min verklighet och tur är väl det. Fy vad platt liv jag hade haft om det bara innehöll sådant som visas på bloggen ;)
 
Ikväll ska vi syskon träffas hemma i mors och fars hus. Föräldrarna befinner sig i Göteborg så vi har hela huset för oss sjäva. 

Kommentarer :

#1: Mor

Finaste❤❤❤

skriven

Kommentera inlägget här :