Fredagsfix

Just nu sitter jag och väntar in Oskar. Han skulle egentligen inte ha kommit hit förrän imorgon men han bestämde sig för att köra upp ikväll, direkt efter att han kom från Stockholm. Jag har en massa godsaker på g i ugnen och en kyckling i en nästintill oätligt stark sås. Hoppsan. 
 
Idag har jag skrivit och skickat in en tenta och tonat håret. Det är vad jag har hunnit med. Jag satt i pjamas med fett hår fram till klockan fyra och det var jäkligt skönt...
 
Det var en trevlig kväll på Stallet igår. Erika höll i ett Disneyquiz och jag hängde med okända människor.
Här ser ni fantastiska, coola Erika in action. 
 
På tal om Erika så gjorde hon en hysteriskt rolig sak igår som ni kan läsa om här. Jag höll på att skratta ihjäl mig när det hörde om det, haha!
 
PS. Kan någon förklara för mig vad Honey Boo Boo är för något? Hur kan jag ha missat detta när hela världen verkar tala om henne, till och med president Obama?!
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej Anna!! Jag kommer ofta in hit och läser, men är dålig på att lämna kommentarer. Men idag blir det ändring, jag är nämligen en av dessa som råkar veta vad vinet bio bio är. Här i USA är det rätt stort som du nog vet vid detta laget. Det hela började med serien "toddlers in tiaras" som är en fashion/beauty contest för barn (fruktansvärt). Denna honey boo boo har en rätt stor personlighet och blev erbjuden sin egna serie. Det är inte den fräschaste familjen, men rätt komisk. Har bara sett ett eller två avsnitt och blivit lite bestört faktiskt. Vad sa Obama?

skriven
#2: Kristina

Jag gillar trash tv som The Hills, Teen mom, young & Married ect. Honey Boo Boo är riktig WT tv, nästan lite för mycket.

skriven
#3: Anna

Hej! Haha Obama sa i ett tal från i höstas typ: häromdagen fick jag höra att Honey Boo Boo hejar på mig i presidentvalet och det var en stor lättnad :-)

skriven

Kommentera inlägget här :