Morgonsol

Eftersom jag har en trist skrivardag framför mig började jag dagen med en morgonprommis runt sjön. Det kändes väldigt lyxigt att strolla runt i solen och njuta av vårluft och fågelkvitter, speciellt med tanke på att mina vänner sitter inne och svettas över en salstenta i detta nu...
 
Isarna börjar äntligen smälta, lite grann i alla fall. 
 
Jag såg lite bilder nere från Skåne på Facebook. Ni har ju nästan helt snöfritt! Det har vi tyvärr inte här...
 
Nu ska jag ta mig en stor kopp kaffe och renskriva mina spetiga anteckningar och idéer. 

Kommentarer :

#1: Erika

Jadu det lät mycket bättre än min morgon. Fick hoppa över några begrepp, är osäker på om jag svarade allt han ville veta - eller om jag faktiskt kom fram till svar på frågorna eller bara rapade upp fakta - men nu är den över! =)

skriven
#2: Julia

Härliga bilder, man får vara glad så länge det är sol iallafall! Här har vi haft alldeles för många dagar som bara är gråa, regniga och kalla!

Glad påsk till alla er i Örkelljunga!! :)

skriven

Kommentera inlägget här :