Ost, ost, ost

Igår när jag skulle handla var jag trött och superhungrig. Ingen jättebra kombo. Jag kom hem med en mängd olika ostar (kittost, brie, getost (förstås) och några olika färskostar), marsipanägg och tulpaner. Av ost och marsipan blir man mätt, men så värst bra mår man inte, haha. 
 
Trots gårdagens ostintag vaknade jag och kände mig sugen på carpaccio på rödbetor toppat med – tada! – getost. 
Bild från winedine.se
 
Nu ska jag köra sista racet med mina analystabeller och sen jobba undan i mailen. Ikväll ska jag gå på ett Fort-gjort-pass (30 min styrka) och sen gå och lägga mig riktigt tidigt. Längtar redan lite... är så galet trött idag... 

Kommentarer :

#1: Erika

läste lite på studentlivsbloggen och såg att Stina skrivit ett inlägg (hon har kanske skrivit flera). Ni har lite samma bloggstil. Var lite kul ;)

skriven
#2: Anna

Neeeeej det var ingen komplimang! Hon har skrivit många - kolla hennes kategori till höger :-)

skriven
#3: Anna

Okej, studentbloggen är inte lika farlig som hennes privata...

skriven

Kommentera inlägget här :