Umgänge

Igår kväll åt vi påskmiddag hos mina föräldrar. Det bjöds på klassisk påskmat och precis samma meny som i Klippan i fredags :-) Jag hade gjort limepannacotta till efterrätt.
 
Sent igår eftermiddag började jag känna mig alldeles hängig och febrig. Ont i muskler och leder och supertrött. Jag och farmor åkte därför hem tidigt och redan halv nio var jag i säng. Jag sov i elva timmar och idag känner jag mig lite piggare. Jag är fortfarande trött men solen strålar ute så jag och mamma ska snart ta en promenad. Det blir nog en tupplur till lite senare...
 
Min plugghelg har gått åt skogen men så blir det ibland. Igår em träffade jag Emma E och Emma I. Emma E är hemma från London på blixtvisit och då måste man ju passa på! Vi fick även se Emma I:s syster Amandas nyköpa hus. Hon och hennes kille har köpt en stor villa som de nu håller på att totalrenovera – det kommer att bli såå fint när det är klart! Jag blev alldeles inspirerad, jag vill också ha ett hus att renovera! Ikväll kommer Tanja hit och äter middag med oss. Ja, ni hör ju: bara trevligheter och umgänge denna iskalla påskhelg. 

Kommentera inlägget här :