Veckans bilder

Idag är jag väldigt trött, men här kommer i alla fall ett gäng bilder från veckan som gått.
 
Jag har börjat läsa En man som heter Ove. Tycker mycket om den!
 
I söndags bjöd Tyra till 2-årskalas. Alla småkusinerna var på plats, och barnen lekte som vanligt så bra ihop. Trygga, gosiga ungar hela högen – det är verkligen en energiboost att träffa dem!
 
Dagens huvudperson.
 
Oskar var poppis.
 
Igår kom min gamla (och galna!) kompis Karin hit. Vi avhandlade allt mellan himmel och jord under kvällen och helt plötsligt var klockan mitt i natten. Fyra timmars sömn blev det för min del.
 
Här ser ni Karin med sin kvällsmat, flingor med mjölk. Jag hade nämligen, helt ovetandes, råkat laga den enda (!) rätten i världen som Karin inte kan äta. Vad är oddsen för det liksom? Kakan tog det dock bra, men föredrog flingor framför det enda alternativ jag kunde erbjuda utöver kokoscurryn – pasta pesto. Ha ha. 
 
Nu: sovdags
 

Kommentarer :

#1: emma svärdh

gud så gullig bild på Oskar och Sixten. Och Tyra, hon är så söt!

skriven

Kommentera inlägget här :