SM-form och ekoglass

Idag gick jag på ett pulspass. Två låtar in i passet kändes det så bra att jag nästan bestämde mig för att återuppta friidrottandet. Jag sprang och sprang, kände mig lätt och snabb. Känslan var SM-form. När vi kom till låt nr fem ville jag dö av trötthet och mjölksyra och sen maskade jag resten av passet.

Efter träningen lyckades jag ta mig till Ica. Planen var att köpa nyttig fika till dagens tjejkväll. Det blev Alvestaglass. Jättenyttigt pga ekologisk grädde. Här tänks det minsann på hälsan!

Mvh
Queen av dålig uthållighet.

Kommentarer :

#1: Emma svärdh

Haha! Vet precis hur du har det, självförtroende och disciplin hänger inte alltid ihop. Hade vi bara orkat hade vi varit världsmästare! ;)

skriven
#2: Anna

Hihi ja fast skillnaden oss emellan är att du fortfarande vinner stora tävlingar och är i grym form medan jag blir trött av pensionärsträning i grupp ;-))

skriven
#3: Anonym

Typiskt dig att maska när du blir trött

skriven
#4: Emma svärdh

Hade du tränat ett års tid och ställt upp i amatör-tävlingar, hade du också vunnit. Lätt som en plätt :)

skriven

Kommentera inlägget här :