Ajaj

Jag var hos en superduktig naprapat imorse som fixade till min ländrygg. Hon stretchade, masserade och knakade mig i över en timme. Det kändes bara bra när hon höll på i ryggen men hon sa att hon var ganska hårdhänt och att jag troligen skulle få ont senare. Jaja, tänkte jag, det får vi väl se. Men här ligger jag nu, med riktig träningsvärk i hela bäckenpartiet. Coolt, jag brukar aldrig få sådan känning efter massage. Lite feber har jag också fått. Jag har fått flera övningar som ska göras dagligen och Oskar (!) har fått i uppgift att massera mig så ofta han kan (ej skämt). Underbara direktiv, tycker jag. 

Snart ska jag cykla över till Sofie som har en smärre uppsatskris. Uppsatspanik kan ju lätt infinna sig och då är det bra att träffa någon som kan lugna. Vi hörs!

Kommentera inlägget här :