Pluggbonanza

Jag har haft en välbehövlig plugghelg här i Växjö. Jag läste ikapp allt som jag inte hunnit tidigare i veckan under fredag och lördag och idag har jag skrivit två inlämningsuppgifter. Nu är jag slut i både kropp och knopp. Jag gick på ett pulspass ikväll och kände mig kräkfärdig redan efter tio minuter, men jag kämpade mig igenom det och för en gångs skull så fuskade jag ingenting. 
 
Reflektionstrött tidigare idag. 
 
Igår kom tjejerna över och vi hade en mysig kväll. Erika och jag stannade uppe lite längre, drack vin och kollade på film. Imorse vaknade jag halvutsövd vid sju (hade sovit dåligt pga liv utanför som vanligt) och bestämde mig för att försöka somna om. Halv tio vaknade jag nästa gång. Hurra, vilken känsla! När sov jag senast till halv tio? När jag var tio år kanske. 
 
Imorgon bitti ska jag iväg på massage- och naprapatbehandling så nu är det dags för sängen. Hörs!

Kommentera inlägget här :