Helg- och uppsatsupdate

God förmiddag!

Här sitter jag med en kopp kaffe och försöker få styr på min materialinsamling till uppsatsen. Jag kan ärligt säga att jag avskyr denna del av skrivprocessen, när alla trådar fortfarande är lösa och jag inte har kontroll. Det ger mig sån ångest att jag, trots att februari precis börjat och slutseminariet inte är förrän 3 juni, kan vakna alldeles kallsvettig och flämta i panik över att uppsatsen aldrig kommer att bli klar i tid. Det kommer den såklart att bli, men dessa första veckor innan jag fått styr på allt är vidriga. 

Innan jag fortsätter med pluggandet tänkte jag visa er några bilder från helgen. Erika, Kani och jag överraskade som sagt Sofie i fredags och det blev en härlig tjejkväll. Lite suddiga bilder – jag skyller på regnet och bubbelvinet.

Igår fixade Oskar och jag här hemma med städning, tvätt och renovering. Trist, men ack så nödvändigt för att den kommande veckan ska flyta. Vi avslutade dagen med hamburgare, mums!

Kommentarer :

#1: Rebecka

Åh ekis vad jag önskar vi bodde närmre varandra!!

skriven

Kommentera inlägget här :