Snickare – guds gåva till ohändiga (jag) och stressade (Oskar)

Goddag!
 
Jag sitter just nu hemma hos mamma och pappa och skriver. Segheten i skrivandet som jag kände förra veckan har släppt och nu skriver jag på som sjutton. Skönt – alltid lättare att stryka i efterhand, tycker jag. I eftermiddag ska jag förflytta mig ner till biblioteket. Denna vecka har vi byggare hemma i huset (Oskars bror med kompanjon) och både Oskar och jag tycker att det är sjukt skönt. Killarna är urduktiga; snabba och noggranna och man känner att man vill ha kvar dem varje dag tills huset är klart (tyvärr tycker inte plånboken likadant). Bilder på framstegen kommer i slutet av veckan. 

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan fortsätta med uppsatsskrivandet. 

Kommentarer :

#1: svärmor

Avis på din inspiration! Den fattas här… Har i alla fall bjudit in gamla elever på återträff så kanske inspirationen dyker upp efteråt.
Kram på er!

skriven
#2: Anna

Hahaha, men när jag idag läste igenom de senaste dagarnas avsnitt så ville jag radera alltihop. Vilken skit!!!!! Det får bli nya tag på fredag.

skriven
#3: Mor

Radera inget, imorron kanske du tycker det är perfekt igen!😁😉

skriven

Kommentera inlägget här :