Veckans bilder

Regnet smattrar mot rutorna och Oskar sover tungt bredvid mig i sängen. Här kommer några bilder från veckan som gått innan jag somnar. 

Vincent kom på besök och charmade alla. 
 
Jag hälsade på Emma och Ruth i Raus. Vi tog en långpromenad och njöt av värmen i solen. 

Igår kväll lagade vi beuf bourguignon. Asgott, men tar aslång tid. Vi hungrade nästan ihjäl medan vi väntade (och hann halvbråka två gånger). 
 
Jag har tränat på att skriva mitt kommande efternamn. Ovant, men fint! 
 
Idag hade mamma kalas. Kajsa och jag körde dit direkt efter jobbet och blev bjudna på goda och väldigt tjusiga cupcakes. 
 
Veckan som kommer blir ganska vanlig, dvs. mycket uppsatsjobb och en del jobb på förskolan. På torsdag ska jag till Hud och kolla mina märken igen. Jag är lite nervös, men det är bra att bli kollad, såklart. Vi hörs! 
 

Kommentarer :

#1: Emma Svärdh

<3 du kommer göra släkten bättre, snyggare och klokare!

skriven

Kommentera inlägget här :