Tantträning

Imorse klockan 05 drog Oskar och jag till gymmet. Oskar ska jobba ikväll, så han ville träna tidigt för att inte missa sin torsdagsträning (det vore ju en katastrof... och helt omöjligt att träna fredag istället för torsdag......). Jag körde mest tantövningar eftersom jag fick ett litet ryggskott igår när jag hoppade tio gånger från det här trädet och landade snett i nedförbacken nedanför. Ja, så dum man är, men jag ville gärna få till en bra hoppbild i det fina vädret. 
Det gick som synes inte särskilt bra. Kajsa verkar ha tappat reaktionsförmågan totalt sen hon blev gravid. Jag hoppade på 3 och hon klickade på 5 – varje gång!

Anyway, nu ska jag besiktiga bilen och sen analysera det sista av mitt material. Om jag så ska bli sittandes hela natten så ska analysen bli KLAR idag så att jag i nästa vecka kan börja sammanställa och skissa på resultatkapitlet. Om jag känner mig själv rätt kommer det antagligen att bli såhär. ;-)

Kommentarer :

#1: Julia

Lycka till med analysen! Till och med jag fick ihop någonting efter många om och men (framför allt efter många koppar kaffe) så du kommer klara det galant.

skriven
#2: Emma Svärdh

Kl. 5?! Ni är inte kloka och jag är avundsjuk! Tycker starta träningen kl 6.15 är horribelt tidigt, hade gärna haft energi att göra det ännu tidigare

skriven
#3: Sofa Aska

Och vad exakt menas med TANTTRÄNING? 😁😁😁

skriven

Kommentera inlägget här :