Nulägesrapport

Jaha. Nu har även Oskar drabbats. Han kom farandes från jobbet i en farlig fart och parkerade sig på dass ett par timmar. Det är inte jättekul när två personer är magsjuka och man har en toalett, kan jag tala om. Men vi löser det bäst vi kan. Tur att vi bott ihop ett tag, för mitt beteende just nu är nog inte så charmigt.

Och seriöst. Borde man inte vara sugen på saker som typ vitt bröd och te när man har såhär ont i magen? Det enda jag kan tänka mig att tugga på är mörk chilichoklad från Lindt. Och det kanske inte är så passande med tanke på omständigheterna...

Hade varit gott, men nej.


Nu har jag i alla fall ringt dagis och talat om att jag inte tänker komma imorgon heller. När jag öppenhjärtligt berättat om mitt tillstånd lät det som de var lättade över mitt beslut. Det borde de vara.

Nu ska jag återgå till horisontellt läge i sängen och ev. läsa en bok. Ádios!

Kommentarer :

#1: Julia

Usch stackars er! Magsjuka kan vara det värsta som finns! Och som svar på din fråga i min blogg så ja jag ska till Kroatien, Gustav ska förhoppningsvis hänga med oss och antagligen åker vi en sväng till det stället ni var på förra året som ni tyckte om :) Och blekinge är väl inte så dåligt det heller ? :)

skriven

Kommentera inlägget här :