Sol!

Ja tro det eller ej, men solen lyser faktiskt i Växjö idag! Jag vaknade tidigt och blev så glad över vädret att jag bestämde mig för att jogga runt sjön. Phu, det kändes att jag tränat typ tre gånger på hela sommaren för hu vad tungt det var. Håll och andnöd men jag lyckades ta mig runt sjön utan att stanna, yes!

Nu blir det en snabbdusch och sen ska det pluggas litteraturhistoria hela långa dan...

Trevlig helg på er allihop!


PS. Värmeelementet skymtar i bakgrunden. Detta året är jag beredd - ni minns väl hur det var ifjol, när jag fick sätta på ugnen för att hålla värmen?

Kommentarer :

#1: mor

Solen lyste fem minuter i Örkelljunga också...

skriven
#2: mor

P.s. Tack för igår!

skriven
#3: Nilsson

Hurtbulle!! Solen lyser i Helsingborg också, här blir det redovisningsplugg för hela slanten..! Kramar

skriven
#4: Anonym

I år lär de inte användas ngt element....

skriven

Kommentera inlägget här :